سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالمند از اینکه نزد جوان بنشیند و از او دانش آموزد، خجالت نکشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
جمع صمیمی
 
متاسفانه امروز به وضعیتی رسیده‌ایم این که نه سینما داریم نه تئاتر و نه کتاب. امیدوارم که با روی کار آمدن دولت جدید این مشکلات حل شود.


این بازیگر سینما و تئاتر با ذکر این موضوع و اعلام حمایت خود از مهندس موسوی گفت: داشتن یک کشور قدرتمند علاوه بر توجه به فرهنگ نیازمند اقتصاد قوی هم هست. مهندس موسوی هم علاوه بر این‌که اهل فرهنگ هستند با مدیریت اقتصادی‌شان می‌توانند ایران را به یک کشور قدرتمند تبدیل کنند.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت فعلی فرهنگ در ایران گفت: متاسفانه امروز به وضعیتی رسیده‌ایم این که نه سینما داریم نه تئاتر و نه کتاب. امیدوارم که با روی کار آمدن دولت جدید این مشکلات حل شود.

وی با اعلام این که کوچکترین شکی برای دفاع از میرحسین ندارد گفت: من مطمئنم کسی که آقای خاتمی او را تایید می‌کند و به نفعش کنار می‌رود بهترین گزینه است.

منبع: قلم‌نیوز


نظرات شما ()
---------------------------------------------------
 
داریوش فرهنگ حمایت خود را از کاندیداتوری مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.


این کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با بیان این‌که اهل سیاست‌بازی نیست و هرگز نه محافظه‌کار و نه مصلحت‌جو نبوده‌است افزود: من آقای موسوی را از دوره دانشگاه می‌شناسم. او مردی شریف، باهوش و لایق است.

هنرمند برجسته کشورمان تصریح کرد: برگ برنده مهندس موسوی تنها نخست‌وزیر شرایط سخت جنگ نیست. بلکه برگ برنده اصلی او به روز بودن است. چون جامعه ایرانی امروز سخت نیازمند این مشخصه است.

وی که در حین این گفتگو در شهرک سینمایی مشغول ضبط فیلم جدید خود بود گفت: از همین‌جا برای او سلام و درود می‌فرستم و خوش‌آمد می‌گویم که بعد از سال‌ها مجددا مرد سیاست شد و آرزو می‌کنم که با دست پر آمده‌باشد.

منبع: قلم‌نیوز


نظرات شما ()
---------------------------------------------------
 
سومین همایش «موج سوم» (گردهمایی حامیان خاتمی و موسوی) به میزبانی «پویش (کمپین) حمایت از خاتمی و موسوی» در روز چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه 1388 از ساعت 17 الی 20 در تالار همایش‌های برج میلاد (جنب برج میلاد تهران) برگزار می‌شود.


ورودی 1: بزرگراه شهید چمران جنوب؛ ورودی شهید حکیم (غرب)؛ ورودی برج میلاد؛ سالن همایش‌های برج میلاد
ورودی 2: بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری؛ تقاطع همت؛ کنارگذر اختصاصی برج میلاد؛ سالن همایش‌های برج میلاد

به گزارش «موج سوم»، در این همایش که اولین گردهمایی عمومی حامیان خاتمی و موسوی پس از نامزدی میرحسین موسوی و انصراف سیدمحمد خاتمی خواهد بود، علاوه بر سیدمحمد خاتمی و میرحسین موسوی که برای اولین بار پس از اعلام نامزدی موسوی در کنار یکدیگر در یک همایش شرکت می‌کنند، تعدادی از برجسته‌ترین نخبگان حامی موسوی در انتخابات ریاست جمهوری به نمایندگی از گروه‌های مرجع مختلف به ایراد سخن می‌پردازند و حمایت خود را از نامزدی میرحسین موسوی اعلام می‌کنند. این نخبگان شامل تعدادی از چهره‌های تراز اول دینی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، روشنفکری، ورزشی و سیاسی می‌شوند.

در این همایش علاوه بر سخنرانی گروهی از حامیان موسوی و خاتمی، تعدادی نماهنگ و گزارش ویدیویی نیز به نمایش در خواهد آمد. در میان حضار در همایش نیز تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اساتید دانشگاه، فضلای حوزه علمیه، نمایندگان ادوار مختلف مجلس، مدیران دولت اصلاحات، اعضای فراکسیون اقلیت مجلس هشتم، اعضای شورای مرکزی احزاب اصلاح‌طلب، نخبگان فرهنگی و هنری و جمع کثیری از پویشگران «موج سوم» و جوانان حامی موسوی و خاتمی حضور خواهند داشت.

حضور در این همایش برای همه پویشگران و حامیان سیدمحمد خاتمی و میرحسین موسوی آزاد است، گرچه به علت محدودیت جا تنها شرکت‌کنندگانی که پیش از آغاز برنامه در محل همایش حاضر می‌شوند، ‌امکان ورود به سالن همایش را خواهند داشت.

گفتنی‌ است سومین همایش «موج سوم» به عنوان یکی از فعالیت‌های 30گانه‌ی «پویش» در مرحله جدید فعالیت‌های خود برگزار می‌شود. اولین و دومین همایش بزرگ «موج سوم» نیز برای دعوت و حمایت از خاتمی در آبان‌ماه و اسفندماه 1387 برگزار شد و با استقبال گسترده حامیان خاتمی مواجه شد. هزاران نفر از نخبگان و دانشوران و فعالان سیاسی و فرهنگی و جوانان حامی خاتمی در این گردهمایی‌ها شرکت کردند و 35 تن از چهره‌های فرهنگی، هنری، دینی، اجتماعی و سیاسی به نمایندگی از اقشار و گروه‌های متنوع به طرح دلایل خود برای حمایت از نامزدی خاتمی پرداختند. دی‌وی‌دی تدوین شده سخنرانی‌ها و کلیپ‌های این دو همایش نیز در مقیاس وسیع توزیع شد و گزارش‌های ویدیویی سخنرانی‌های این گردهمایی در سایت «موج سوم» و «یوتیوب» و از طریق بلوتوث صدها هزار بار دیده شده‌است.

هسته مرکزی «پویش حمایت از خاتمی و موسوی» از عموم پویشگران «موج سوم»، فعالان و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و جوانان حامی خاتمی و موسوی دعوت می‌کند در سومین همایش «موج سوم» شرکت کنند و خبر برگزاری این همایش را از طریق ایمیل و پیامک به دوستان و آشنایانی که مایل به شرکت در این گردهمایی هستند برسانند. حضار در این همایش ضمن اعلام حمایت از میرحسین موسوی، در جریان برنامه‌های آتی این «پویش» مستقل و خودجوش قرار می‌گیرند و می‌توانند «موج سوم» را در رشته‌ فعالیت‌های جدید خود و نیل به هدفش - افزایش احتمال پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات - یاری رسانند.

اعضای شبکه فیس‌بوک نیز می‌توانند از طریق این لینک حضور خود در سومین همایش «موج سوم» را اعلام کنند و دوستان خود را برای حضور در این گردهمایی دعوت نمایند


نظرات شما ()
---------------------------------------------------
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
---------------------------------------------------
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 64746
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 3
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
........... درباره خودم ..........
جمع صمیمی
امیر

.......... لوگوی خودم ........
جمع صمیمی
.......لوگوی دوستان ........

....... لینک دوستان .......
ساناز
رضا
کامبیز
قلم

............. اشتراک.............
 
............ طراح قالب...........