سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین دانش، آرامش و بردباری است . [امام علی علیه السلام]
جمع صمیمی
قالیباف برای میرحسین سایت مستقل زد
  • نویسنده : امیر:: 88/2/7:: 2:10 صبح
  • بعد از اعلام انصراف قالیباف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ، وی تصمیم گرفته است که اعضای ستادش برای میرحسین موسوی فعالیت کنند .
    به گزارش تریبون ، اخیرا سایت های زنجیره ای قالیباف جهت گیری شان به سمت میرحسین موسوی سوق یافته است و مسوول سایت های قالیباف با جذب تعدادی از خبرنگاران اصلاح طلب سعی در انتصاب فعالیت های خود به ستاد میرحسین دارد.

    در تازه ترین اقدام ، مسوول سایت های قالیباف سایت جدیدی راه اندازی کرده است و این سایت را سایت مستقل هواداران میرحسین موسوی معرفی کرده است.

    ستاد قالیباف در معرفی این سایت اعلام داشته است که این سایت فعالیت جدیدی است که توسط عده ای از روزنامه نگاران اصلاح طلب خارج از ستاد مهندس موسوی و در قالبی متفاوت تر از سایر سایت های متعلق به ستاد موسوی، فعالیت رسمی خود را به تازگی آغاز کرده است.

    دراولین سرمقاله این سایت آمده است:« تو اگر بنشینی، چه کسی برخیزد؟»: ما از این وضعیت رسانه ای ناعادلانه و رفتار تبعیض آمیز صدا و سیما ناراضی هستیم . می دانیم که یک سایت اینترنتی بیشتر نیستیم و نمی توانیم به تنهایی وضع موجود را تغییر دهیم .
    اما آمده ایم تا سهمی هر چند کوچک در فضای اطلاع رسانی کشور داشته باشیم . شاید هم فیلتر شویم ! اما باکی از گفتن حقایقی که در صدا و سیما گفته نمی شود نداریم . وی در ادامه این نوشته آورده است: « ساکت نباشید. مشارکت در انتخابات صرفاً برای روز رأی گیری نیست . از همین امروز در انتخابات ریاست جمهوری آتی شرکت کنید . اخبار را به مردمی که حقایق را نمی دانند منتقل کنید و از همه بخواهید در انتخابات ریاست جمهوری آتی شرکت کنند . برخی نمی خواهند مشارکت مردمی در این دوره از انتخابات گسترده باشد . اما بیایید کاری کنیم که حماسه حضورمان در این دوره از انتخابات ماندگار باشد . حتماً با شرکت گسترده مردم وضعیت موجود تغییر میکند . »

    لازم است مسوولان ستاد میرحسین در این زمینه هوشیار باشند و مراقب برخی
    سود جویی های توسط فرصت طلبان باشند.

    گفتنی است سایت های منتسب به قالیباف قبل از اعلام کاندیداتوری میرحسین
    انتقادات فراوانی را به صورت گسترده بر علیع او تدارک دیده بودند.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------

     

    کمیته هماهنگی شورای راهبری انتخاباتی کروبی و موسوی به منظور هماهنگی در حوزه تبلیغات ،‌اطلاع رسانی و به ویژه صیانت آرا تشکیل شد .

    به گزارش تریبون با توافق نمایندگان آقایان کروبی و موسوی، کمیته ویژه‌ای جهت هماهنگی های انتخاباتی این دو کاندبدای انتخاباتی به منظور همکاری و هماهنگی در حوزه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و بخصوص صیانت از آراء و اخلاق انتخاباتی شکل می‌گیرد.
    نمایندگان دو طرف ابراز امیدواری کردند با تشکیل این کمیته، ضمن پیشگیری از مشکلات احتمالی که ممکن است در برخی شهرستان‌هابروز کند، موضوع صیانت از آراء با قدرت بیشتری پیگیری شود.
    بر پایه این گزارش همچنین مقرر شد در روز های آینده دو طرف نمایندگان خود را برای عضویت در این کمیته معرفی نمایند.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
     
     

    یزدفردا "مهندس میر حسین موسوی خامنه ای پنجمین نخست وزیر جمهوری اسلامی است. او پس از محمد رضا مهدوی کنی که در پی شهادت رجایی و باهنر به سمت نخست وزیری توسط امام (ره) منصوب شده بود، به نخست وزیری انتخاب گردید و در دوران جنگ نخست وزیر ایران بود.

    وی متولد سال 1320 در خامنه است و در سال 1348 مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه ملی (شهید بهشتی) در رشته معماری اخذ نموده و از سال 1358 تا کنون عضو شورای انقلاب فرهنگی است. مهندس میر حسین موسوی در طول سال‌های حضور خود در عرصه سیاست به عنوان نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه،‌ عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و... به فعالیت پرداخت اما از سال ???? با بر عهده گرفتن ریاست فرهنگستان هنر به فعالیت در این حوزه مشغول شد.
    ایشان هم اکنون ریاست فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی را نیز بر عهده دارد. همسر او زهرا رهنورد ریاست دانشگاه الزهرا را به عهده داشت. او دانش آموخته علوم سیاسی است با این همه او نیز در عالم هنر دستی دارد و تندیس "نرگس عاشقان" ساخته اوست که در میدان مادر (محسنی) در تهران نصب شده است.
    مهندس موسوی در زمان ریاست جمهوری حضرت آیت الله خامنه‌ای ، به نخست وزیری رسید. او همچنین عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی و مدیر مسوول ارگان این حزب بوده است.
    نقش میر حسین موسوی در قدرتمند شدن فرهنگستان هنر به اندازه‌ای است که این نهاد حتی از مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز فعالیت‌های بیشتر و گسترده‌تری را انجام داده است. از فعالیت های هنری و علمی او می توان از شرکت در یازده نمایشگاه نقاشی انفرادی و جمعی، طراحی برای دانشگاه شاهد، طراحی گلستان شهدای اصفهان، طراحی بنای یادبود شهید خرازی، طراحی مجموعه فرهنگی - تجاری بین الحرمین در شیراز، طراحی مسجد سلمان فارسی برای نهاد ریاست جمهوری، طراحی مرکز مطالعات استراتژیک نام برد.
    مهندس میر حسین موسوی در بیانیه تقدیر از هشت سال تلاش دولت حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی که آن را در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) قرار داده، خاتمی و دوران هشت ساله‌ی دولت او را چنین توصیف می‌کند: «هشت سال دوران ریاست جمهوری فرزند فاضل، با تقوا و متعهد حضرت امام خمینی(ره) برادر عزیزمان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی به پایان خود نزدیک می‌شود و لبخندهای شیرین در این روزها خبر از آن می‌دهد که زخم‌های بی‌شماری که در طی این مدت به آن جان عزیز وارد شد به همین زودی و پیش از به اتمام رسیدن دوران خدمتش التیام یافته است. رنجی که برای خداوند پذیرفته شود، میوه‌های شیرین خواهد داد و هر قدر که ایمان به فضل الهی بیشتر باشد، این میوه‌ها زودتر به بار می‌رسند. قدردانی از دستاوردهای بزرگی که دولت خاتمی در طی این هشت سال داشته است، وظیفه‌ای صرفا اخلاقی نیست تا از خدمات بی‌شائبه‌ی برادری مخلص و بی‌ادعا سپاسگزاری شده باشد، بلکه هم‌چنین برای آن است تا آیندگان قدر آن‌چه با خون دل بسیار فراهم آمده است، بدانند و آن را به راحتی از دست ندهند.
    ایشان هم اکنون کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می باشند.

    پروفسور زهرا رهنورد
    پروفسور زهرا رهنورد بروجردی همسر میرحسین موسوی است. زهرا رهنورد بروجردی متولد 1334 در بروجرد است. او نویسنده نقاش و مجسمه ساز است. همچنین زهرا رهنورد بروجردی رئیس دانشگاه الزهرا و مشاور رئیس جمهور  سابق کشورمان (سید محمدخاتمی) را در کارنامه دارد. رهنورد دارای مدرک کارشناسی مجسمه سازی کارشناسی ارشد پژوهش و هنر کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و اولین زن مسلمان رئیس و اخیرا کسب مدرک تمام استادی(پروفسوری) دانشگاه است.


    رهنورد، همسر میرحسین موسوی، نخست‌وزیر سابق کشور، تاکنون یش از 30 جلدکتاب و ده ها مقاله در مباحث نظری هنر، زنان،علمی و سیاسی به چاپ رسیده است. ازجمله: حکمت هنر اسلامی- طلوع زن مسلمان- ریشه های استعماری کشف حجاب- پیام حجاب زن مسلمان- دولت اسلامی- موضع گیری طبقات در فرایند انحطاط جامعه- سوگواری در حراء و...

    وی پیش از این رییس تنها دانشگاه دخترانه کشور یعنی دانشگاه الزهرا بود، که گفته می‌شود به دلیل فشارهای وارده از سوی اصولگرایان نسبت به نوع مدیریت وی از این دانشگاه، در شهریور 85 از این سمت کنار رفت و جای خود را به محبوبه مباشری واگذار کرد.


    مدارک دانشگاهی:
    لیسانس : مجسمه سازی - دانشگاه تهران
    فوق لیسانس : پژوهش اسلامی - دانشگاه تهران
    علوم سیاسی - واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی
    دکترا : علوم سیاسی - واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

    آثار و تالیفات:
    مقالات : ارائه بیش از 33 مقاله در زمینه هنر و موضوع زن در سمینارهای مختلف.
    کتابها :
    حکمت هنر اسلامی، 1378، «سمت».
    مشبک، 1381، «سمت».
    تصحیح کتاب و مقدمه کتاب خاتم، 1383، «سمت».
    همگام با هجرت یوسف، دفتر نشر فرهنگ اسلامی .
    موضع گیری طبقات اجتماعی با فرایند انحطاط یک جامعه در قرآن، 1375، نشر معلم.
    هنر معاصر ایران در جهان اسلام، 1382، نشر روزنه.
    پیام زن مسلمان، 1991، انگلستان انتشارات هدی.
    زیبا شناسی در اسلام و مسیحیت و مارکسیسم، 1368، بی تا.
    ریشه استعماری کشف حجاب، 1359، هدایت و یازده کتاب دیگر به زبانهای اردو، ترکی استانبولی و انگلیسی.

    تحقیقات و فعالیتها : در سه حوزه ادبی و هنری ، علوم سیاسی و مطالعات زنان.
    اشتغال به تدریس دروس مجسمه سازی، تاریخ هنر، حکمت هنر اسلامی و مطالعات تطبیقی و زبان و بیان در هنرهای سنتی در مقاطع لیسانس تا دکترا.
    از ایشان چند اثر هنری از جمله مجسمه های مادر(نرگس عشق) واقع در میدان مادر تهران، ظهر عاشورا و پرنده روز دهم به یاد مانده است .

    مسئولیتهای اجرایی :
    ریاست دانشگاه الزهرا.
    عضو هیأت علمی دانشگاه تهران.
    از سال 1374 تا کنون، مدیر گروه هنر سازمان «سمت».

    سابقه تدریس :
    مجسمه سازی، تاریخ هنر، حکمت هنر اسلامی، مطالعات تطبیقی و زبان و بیان در هنرهای سنتی، مقاطع لیسانس تا دکترا در دانشگاههای الزهرا، تربیت مدرس و تهران.

    عناوین و تقدیرنامه ها :
    ایشان به دلیل 35 سال فعالیتهای قرآن پژوهی در قلمرو هنر، زن و علوم سیاسی مفتخر به دریافت لقب «خادم القرآن» شدند و همچنین از طرف مرکز بیوگرافی دانشگاه کمبریج در لیست دو هزار استاد برجسته جهانی قرار گرفتند.
    کسب رتبه برگزیده جایزه بین المللی هجدهمین جشنواره بین المللی خوارزمی در سال 1383.
    لوح تقدیر از سازمان «سمت» به امضای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب آقای هاشمی رفسنجانی به مناسبت برگزیده شدن به عنوان مدیر نمونه گروه پژوهشی هنر و 10 لوح تقدیر دیگر.

    یزدفردا


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 64727
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 2
    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    جمع صمیمی
    امیر

    .......... لوگوی خودم ........
    جمع صمیمی
    .......لوگوی دوستان ........

    ....... لینک دوستان .......
    ساناز
    رضا
    کامبیز
    قلم

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........